Even een teken van leven.



Hey freubelaars, en lieve volgers. Hier even een teken van leven. Van Miranda kreeg ik al de verontrustende vraag of het wel goed met me gaat, omdat het zolang stil blijft op mijn blog.
De meeste van jullie weten wel dat we een behoorlijk heftige periode achter de rug hebben, en eigenlijk is het nog steeds wel heel zwaar. Maar we vechten ons er wel doorheen.

Deze beauty lag al een tijdje te wachten op de laatste finishing touch, en vanmiddag heb ik  ´m  dan eindelijk af gemaakt. Sorry dames, het is weer een Gorjuss geworden, Ik kan het gewoon niet laten. Mijn inspiratie heb ik gehaald uit deze ´oude´ sketch van MFT.
Het papier heb ik uit mijn restjesdoos gehaald. De ster hoort bij de stempel, deze heb ik op een stukje jute touw geplakt dat ik aantal keer heb opgerold. Tot slot heb ik aan de zijkant een klein lusje gemaakt van kant. Het afdrukje heb ik gekleurd met Distress Inkt. Ook heb ik er een bijpassende envelop bij gemaakt.
Ik ben erg trots op dit kaartje, dus deze blijft voorlopig even pronken op mijn dressoir




Als afsluiter heb ik nog een leuk nieuwtje. Met dit kaartje ben ik 1e geworden bij Scrapplezier en daarom mag ik in september meedraaien als gastdesigner.

Ik kom snel weer spieken bij al jullie pracht en praal, want ik heb veel te veel gemist.
Tot snel

Ik doe mee met de volgende challenges:
Dutch Card Lovers  => Challenge #235, Maak een kaart met bijpassende envelop.

Reacties

  1. Een dot van een kaart Renate heel mooi1

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om je weer even te zien in Blogland, Renate. En wat een super schattig kaartje heb je gemaakt.
    En natuurlijk nog gefeliciteerd met je winnende kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renate,
    Wat fijn dat je er weer even bent....maar ik snap heus wel dat je hoofd nu niet naar bloggen staat.
    Je kaartje ziet er prachtig uit....en wat geweldig dat je prijs had bij Scrapplezier!
    Groetjes en het beste met je,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Renate...en ik hoop dat ddor de tijd de scherpe kantjes eraf gaan en de pijn wat gaar verzachten
    gefeliciteerd met je prijsje...heel leuk voor je... geniet ervan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Ohhh ik vind Gorjuss zo leukkkk,
    je hebt er een mooie kaart mee gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je Gorjuss kaart is werkelijk Gorjuss. Fijn je weer eens te zien Renate, het was idd stil rond jou bloggie. Ik hoop dat je de kracht houd te blijven vechten meid.. Het blog kan wel heerlijke afleiding en ontspanning geven. Althans , zo ervaar ik het!!! Toi toi toi Renate!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart! Zo mooi gemaakt. heel veel sterkte met alles. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een pareltje Renate! Een schattig kaartje!
    Neem je tijd hè...wij lopen niet weg!
    knuffel van Gerie en een goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk van harte met je eerste plekkie en mooie prijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Renate,
    fijn even wat van je te lezen! Doe maar kalm aan, het heeft zeker zijn tijd nodig. gefeliciteerd met je top 3 plaatsje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd met je winnende kaartje! leuk issie! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om weer wat te zien op je blog. Het is een mooi setje geworden, erg leuk die enveloppe erbij met dat randje en wat heb je de stempel op de kaart prachtig gekleurd! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat een droppie. Deze afbeelding heb ik al een tijdje niet meer gezien. Leuk om hem weer tegen te komen. Heel mooi ingekleurd. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk Renate! Sterkte met alles en bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo gaat dat met bloggers onder elkaar. Soms mis je gewoon iemand. Gelukkig vecht je je erdoorheen. Je hebt in ieder geval wat heerlijke afleiding gevonden in deze mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart en zo'n schattig bijpassende enveloppe, maakt het helemaal af!
    Sterkte en doe rustig aan,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorjuss gaat mij nooit vervelen hoor!! Je kaartje is erg mooi, leuk ook de envelop er bij!
    Dat je minder in blogland bent is natuurlijk te begrijpen. Neem de tijd om alles te verwerken! Ik wens je veel sterkte.
    En gefeliciteerd met je prijs!! Leuk hoor om als gast designer mee te mogen doen!! Ik hou september in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooie kaart Renate!!
    Alsnog heel veel sterkte meis!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!